Facebook Toestaan Niet toestaan

Lidmaatschap

De ledenadministratie van zowel volleybal, badminton en gymnastiek wordt verzorgd door Sportvereniging Renswouw.

Het aanspreekpunt hiervoor is: Mariska van Voorthuizen.

Hier de regels op een rijtje:

Aanmelden
Na 3 proeftrainingen kunt u zich aanmelden bij sportvereniging Renswouw d.m.v. het invullen van een 'ledenkaart'. Dit digitale formulier is via deze website uiteraard in te vullen. Na aanmelding dien je minimaal één jaar lid te blijven.

Opzeggen
Het opzeggen van het lidmaatschap dient per e-mail te gebeuren. De e-mail kan gericht worden aan de desbetreffende ledenadministrateur:
Ledenadministratie:  Mariska van Voorthuizen(druk op de naam om een e-mail te verzenden)
Het moment van aanleveren van het mailbericht inzake de opzegging wordt als opzegdatum aangemerkt. Tenzij je zelf aangeeft met ingang van een latere datum te willen opzeggen. In dat geval wordt deze datum als opzegdatum aangemerkt. Je bent nog contributie verschuldigd over het kwartaal waarin je opzegdatum ligt.
Na aanmelding dien je minimaal één jaar lid te blijven.

Mutaties in persoonlijke gegevens
Wijzigingen in de gegevens die je in het 'ledenkaart'  hebt vermeld, dienen zo spoedig mogelijk schriftelijk te worden doorgegeven. Vul hiervoor een nieuwe (online) ledenkaart in op deze website.

“Rustend” lid worden
Als je rustend lid wenst te worden dan moet dit schriftelijk gemeld worden d.m.v. een brief in de brievenbus, of bovenstaand mailadres. Het moment van inleveren van de schriftelijk melding bij het inleveradres wordt als “rustdatum” aangemerkt. Tenzij je aangeeft dat je op een latere datum als rustend lid wilt worden aangemerkt. In dat geval wordt deze datum als “rustdatum” aangemerkt. De reeds vooruitbetaalde contributie wordt verrekend met het bedrag dat je als rustend lid moet betalen.

Weer actief gaan sporten
Indien je weer wilt gaan sporten dient dit ook schriftelijk gemeld te worden. Het moment waarop je aangeeft weer te zullen gaan sporten wordt als “einde rustdatum” aangemerkt. Het vooruitbetaalde bedrag voor een rustend lid zal worden verrekend met de te betalen contributie.

Contributie
De contributie is inclusief de bondscontributie/competitietoeslag. De kosten staan vermeld op deze website van de Sportvereniging Renswouw.
De vermelde contributies betreffen jaarbedragen. De uiteindelijke inning van de contributie vindt plaats op kwartaalbasis.

Kortingen
De sportvereniging biedt kortingen aan bij het lidmaatschap bij meerdere verenigingsonderdelen. Voor meer informatie kun je onze ledenadministrateurs benaderen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!